Najszybsza droga do pięknej sylwetki

Dlaczego Callanetics jest wyjątkowy?
Callanetics zapewnia maksimum rezultatów w minimalnie krótkim czasie. Ćwiczenia te są pełne prostoty, nie wymagają wielogodzinnych, morderczych sesji treningowych ani dodatkowego sprzętu fitness, można je ćwiczyć wszędzie, w każdym wieku, o każdym czasie.
Nie są to ćwiczenia typu cardio – nie można ich zatem porównywać do joggingu czy aerobiku. Callanetics , to ćwiczenia izometryczne. Na czym one polegają? Unieś teraz w górę swoją dłoń, lekko zginając rękę w łokciu – tak jakbyś prezentowała swój biceps. Napnij mięśnie tak mocno, jak potrafisz – wspaniale. Nie rozluźniaj mięśni, spróbuj napiąć je jeszcze mocniej.. Wykonaj teraz bardzo delikatne, 2-centymetrowe ruchy dłonią – do środka i na zewnątrz. Nie jest to łatwe, prawda? Pojawia się ból, ręka zaczyna drżeć.. Oto podstawy Callanetics – ciągłe napinanie mięśni, zamiast naprzemiennego napinania i rozluźniania.
Choć opanowanie poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń Callanetics jest trudne, z czasem nasze mięśnie ulegają wzmocnieniu, a trening staje się łatwy i przyjemny.
Jedynym sprzętem, który wykorzystujemy w trakcie Callanetics, jest nasze własne ciało i krzesło. W przeciwieństwie do dynamicznego aerobiku, Callanetics angażuje ruchy wolne, kontrolowane, ukierunkowane na wybrane grupy mięśniowe i wywierające na nie niesamowity, potężny wpływ.
W trakcie jednej sesji wszystkie mięśnie są rozgrzewane, wzmacniane a następnie rozciągane – dzięki temu unikamy nadmiernej rozbudowy tkanki mięśniowej, a całe ciało zyskuje siłę i elastyczność.

Zbyt piękne, by było prawdziwe...? Każdy, kto precyzyjnie i regularnie trenuje Callanetics twierdzi, że metoda ta naprawdę działa. Szczególnie, jeśli połączysz trening ze zdrowym odżywianiem – rezultaty mogą przejść twoje najśmielsze oczekiwania!

 

Darmowa strona domowa na Beepworld
 
Za treść tej strony odpowiedzialny jest wyłącznie jej
autor. Osiągalny jest za pomocą tego Formularza!